/ / Sådan løses problem med overophedning af iPhone efter iOS 12 / 11Update

Sådan Fix iPhone Overophedning Problem efter iOS 12 / 11Update

“Jeg opdaterede min iPhone 6 64 gb til iOS 11 i går,i dag med normal lavt brug er mit batteri (opladet hver nat) faldet fra 100% til 38% på lidt over en time. Jeg har også bemærket, at det i brug bliver meget varmt, det aldrig før har gjort før. ”

Som vi ved, den officielle nyeste version iOS 11har mange nye funktioner som den nye låseskærm og widgets med låseskærm samt muligheden for at fjerne Apples indbyggede apps. Derfor opgraderer mange Apple-elskere deres enheder til iOS 11, når de først er blevet frigivet.

Men vi antager, at du må have hørt omnogle almindelige problemer forekommer blandt mange brugere, såsom iPhone-batteriafløb og overophedning efter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10-opdatering. Som et af de rapporterede almindelige problemer, hvad kan der være grunden til, at iPhone bliver overophedet efter iOS 11 / 10.3 / 10?

Hvorfor bliver iPhone varm? - Grav grunden til, at iPhone bliver opvarmet efter iOS 11/10-opdatering

Med 1.1 GB ledig plads tilgængelig, WiFi-forbindelse og en god mængde batteri juice tilbage, er du klar til at opgradere din enhed. Hvis du i nogle tilfælde har bemærket, at din enhed er begyndt at varme op, efter at den blev opdateret til iOS 11/10, skal du ikke bekymre dig. Det er sandsynligvis, at iOS 11/10 opdaterer stadig apps i baggrunden. Derfor kører det muligvis varmere end normalt, når det oplades.

Så spørger du måske: ”Jeg har aldrig haft denne overophedningproblem med iOS 9, hvorfor opvarmer iOS 10 nu min iPhone ”? Som en af ​​de nye funktioner i iOS 10 er nye AI-drevne albums, hvis du har et stort fotobibliotek, er det ret muligt den første opvarmning og afmatning af iPhone resulterer fra Fotos-appen, der indekserer det store fotobibliotek i baggrunden, selvom du ikke oplader enheden. Derfor giver det tid tid normalt enheden fra at blive overophedet under opladning.

Desuden er det også delvis relateret til batteriets levetid. Nogle brugere mener, at iOS 11/10 tømmer deres batteri, og det er sandsynligt, at problemet ikke løses på kort tid. Alligevel, her er stadig nogle ting, du kan gøre for at afhjælpe iPhone-batteriets dræningssituation efter iOS 11 / 10.3 / 10.2 / 10-opdatering.

For eksempel skal du slå WiFi til og fra til højretid, skru ned skærmens lysstyrke, gå til Indstillinger for at slå Baggrundsapp-opdatering fra. Du kan også gå til Indstillinger> Batteri for at spore, hvilke apps der tømmer dit batteri mest. Bare en ting til at huske, deaktiveret fitness tracking kan hjælpe med at reducere iPhone-batteriets dræning.

ios 10 nye funktioner og problemer

Hvordan fikser man en overophedet iPhone og forhindrer, at den bliver varm?

Nu hvor vi forstår bedre enhedens opvarmningVi tror, ​​at du får et punkt om, hvorfor iPhone overophedes, og hvordan man fikserer, at iPhone bliver varm, mens den oplades efter iOS 10 / 10.1 / 10.2 / 10.3 / 11-opdatering. Ikke desto mindre kan du stadig undre dig, hvis enheden stadig ikke vender tilbage til normale temperaturer, hvad skal vi gøre for at fikse, at iPhone bliver varm efter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10.2 / 10?

Faktisk må vi sige det store og forstyrrede filer på iPhone kan måske i høj grad resultere i overophedning og få varme problemer. Så vi vil bestemt anbefale dig at rydde lidt plads først.

Tenorshare iCareFone er et godt værktøj til at hjælpe digarrangere din iPhone's opbevaring og dermed opnå at løse iPhone overophedningsproblem. Bortset fra at lukke alle automatiske downloads, afslutte opdatering af baggrundsapp, reducere gennemsigtighed og bevægelseseffekter, skal du frigøre din iOS 10-lagerplads og sørge for, at de er i orden på din iPhone, hvilket er ekstremt vigtigt, men let at blive forsømt. For at konkludere, her er, hvordan man rydder iPhone for at løse problemet med overophedning af iPhone efter iOS 11 eller iOS 10.3 / 10-opdatering:

Trin 1:

Brug et par minutter på at installere Tenorshare iCareFone og åbne den på din pc. Tilslut derefter din iPhone til computeren med USB-kabel.

iphone bliver varm efter opdatering af iOS 10

Trin 2:

Gå til menuen Speedup & Clean. Og du vil se en Quick Scan-knap. Med dette ene klik og flere sekunder vises din iPhone's lager her derefter.

iphone bliver opvarmet under opladning efter opdatering af iOS 10

Trin 3:

Bare fortsæt med at rense nogle unødvendige filer eller omorganisere dem for at holde din iPhone i god stand, så for at undgå, at enheden bliver varm.

ios 10 opvarmning af min iphone

Du kan også prøve en blød nulstilling eller endda hård nulstillingfordi dette hjælper med at løse problemet med overophedning af iPhone i de fleste tilfælde. Hvis iOS 10 / 10.2 / 10.3 / 11 desværre stadig opvarmer din iPhone, er det måske tid til at besøge Apple Store eller kontakte Apple kundesupport.

Hvis du møder andre iOS 10-problemer, såsom iPhone, der bremser ned på iOS 10, kan du også henvise til denne relaterede artikel for nogle instruktioner: iPhone Kører langsomt på iOS 10, Sådan gør du

Kommentarer 0 Tilføj en kommentar