5 effektive måder at reparere iPhone / iPad-skærmbillede arbejder ikke på iOS 12/11/10
"Bare installeret iOS 12 til min iPhone 6s, og iPhone screenshotet virker ikke, arbejder der nogen? Tak."
"Når du sover n hjemme knapper trykket ingen kamera svar n billede på skærmen er udskiftet? Enhver hjælp? "
"Jeg" har pludselig svært ved at lave enscreenshot på min iPhone 6 efter at have installeret iOS 10. Jeg plejede at trykke på / off knappen og holde den trykket, så jeg trykkede hjem knappen og alt fungerede fint. Hvis jeg forsøger at gøre det på sin måde, fungerer det ikke længere. Hvorfor?"
iPhone / iPad skærmbillede arbejder ikke på iOS12/11/10 er et meget almindeligt problem, som mange æblebrug har problemer med efter opdatering af systemet. For eksempel, når du vil tage et skærmbillede, sommetider låser du din iPhone og nogle gange aktiverer du Siri. Måske har du forsøgt mange gange uden glæde, hvilket er virkelig frustrerende.
iOS 10 hvordan man skærmbilleder? Faktisk er den almindelige måde at fange et skærmbillede på, ikke ændret. Dette kan være, at følsomheden er ændret lidt på iOS 10. I denne vejledning har vi lavet fem effektive måder til at rette skærmbilleder på iPhone / iPad.
1. Tryk på startknappen og tænd / sluk-knappen samtidigt

Dette er den generelle metode, som folk normalt bruger. Imidlertid kan denne iOS 10 skærmbillede nøgle ændres lidt. For at tage et screenshot med succes skal du være opmærksom på nogle detaljer.
1) Tryk på tænd / sluk-knappen og startknappen samtidigt, men tryk på tænd / sluk-knappen et sekund før startknappen.
2) Eller tryk og slip hurtigt begge knapper på samme tid. Dette virker for mange brugere, hvis du gør det meget hurtigt.
Efter korrekt udførelse af operationerne ovenfor, skalSkærmbilledet iPhone / iPad blinker for at angive, at skærmbilledet bliver taget. Og så kan du finde det i dine billeder eller galleriappen i iOS 10 / 10.1 / 10.2 / 10.3.
2. Brug hjælpefunktion
Brug af hjælpefunktion er virkelig praktisk som digbehøver ikke at trykke på knappen på siden af enheden og hjemme-knappen på samme tid. Denne genvej iOS 10 screenshot er meget vigtig, når din Home-knap er brudt eller bliver ikke lydhør.
For at skærmbilleder ikke virker, kan du bruge hjælpefunktion, og trinene er som nedenfor.
1) Gå til Indstillinger app og tryk derefter på General.

2) Tryk på Tilgængelighed.

3) Tryk på "AssistiveTouch" og tænd "AssistiveTouch".
Derefter vises en virtuel knap på skærmen. Denne lille knap kan være meget nyttig og praktisk, når du arbejder i din iPhone / iPad. Desuden kan det hjælpe dig med at lave skærmbilleder uden at bruge startknappen og afbryderknappen eller sleep / wake-knappen.
4) Tryk på Virtuel knap, og tryk derefter på Enhed.

5) Tryk på Mere.

6) Tryk på Screen Shot.

Denne måde er anvendelig for alle iPhone-modellerne og har fået mange brugeres anerkendelse. Det kan rette iPhone screenshot ikke fungerer hurtigt og effektivt.
3. Force genstart iPhone / iPad
For at rette iOS 10/11/12 screenshot fejl, kan du ogsåForce genstart din iPhone / iPad ved at trykke på og holde knappen Home og Power knappen i mindst 10 sekunder for at prøve. Når enheden er genstartet, kan du tage et skærmbillede som normalt.
4. Brug 3D touch-handling
Det mest værd at nævne er, at denne måde er rettet mod iPhone 6s og derover. Hvis du har et problem med iPhone-skærmbillede, der ikke fungerer, kan du også bruge denne nye måde til at fange et skærmbillede.
Her er hvad du skal gøre for at tage et screenshot med 3D touch-handling.
- Følg vejledningen på anden måde for at tænde "AssistiveTouch".
- Tryk på Tilpas topmenuen, og tryk derefter på 3D Touch Action
- Tjek "Screenshot". Og du kan tage et skærmbillede ved at trykke stærkt på ikonet Assistive Touch.

5. Fix iOS-systemet
Desværre, hvis du stadig ikke kan tage enscreenshot efter at have forsøgt alle måder ovenfor, kan det være, at din iPhone / iPad ikke er i god stand eller har iOS-systemproblemer. Du kan bruge Tenorshare iPhone Data Recovery software til at optimere iOS 12/11/10 på din iPhone / iPad til bedre ydeevne, og dette kraftfulde program kan reparere forskellige iOS system problemer uden at forårsage tab af data. IOS 10-skærmbillede, der ikke fungerer, skal rettes efter reparation af operativsystemet.
Desuden kan du fortsætte med at bruge programmet, så du hurtigt kan hente dem, hvis du vil genoprette dine gamle skærmbilleder eller fotos.