IOS Backup Unlocker: Gendan iTunes Backup Password til iOS 12/11/10 Devices
"Jeg prøver at gendanne min iPhone fra iTunessikkerhedskopi efter iOS-opdatering, men det bliver ved med at bede om min adgangskode til at låse iPhone-backup. Jeg har ingen idé om, hvad adgangskoden er. Hjælp mig med at låse min sikkerhedskopifil op. "
Mistet din iPhone-backup-adgangskode efter iOS12/11/10 opdatering? iTunes beder dig om at indtaste adgangskoden for at låse din iPhone backup? Prøv at gendanne din nye iOS 12-enhed fra en gammel sikkerhedskopifil, men iTunes beder om en adgangskode, du aldrig har indstillet?
iTunes giver dig mulighed for at kryptere din sikkerhedskopi tilbeskytte dit privatliv. Imidlertid er mange mennesker blevet urolige af denne adgangskode. Uden adgangskoden kan du ikke foretage en gendannelse af en sikkerhedskopi, og dine data vil ikke kunne genvindes og tilbyder dig ikke alligevel at låse op krypteret iTunes-sikkerhedskopi, men slette din enhed og konfigurere den som ny.
Hvis du desværre ikke kan "gendanne iTunes-sikkerhedskopitil dine iOS-enheder, behøver ikke bekymre dig, en iOS-backup-unlocker - Tenorshare 4uKey - iTunes Backup kan nemt gendanne mistet iTunes-adgangskode til iOS-enheder inklusive den nyeste iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR.
Nøglefunktioner i iOS Backup Unlocker
4uKey - iTunes Backup tilbyder 3 effektive adgangskodekrypteringsmetoder og en kraftfuld funktion til at slå iTunes-backupkryptering til iOS-enheder på få minutter.
- Gendan hurtigt adgangskode til iTunes-sikkerhedskopi til iOS-enheder.
- Gendan mistet iPhone backup-adgangskode efter iOS-opdatering.
- Fjern iTunes backup-kryptering direkte til iPhone og iPad.
- 3 Kraftfulde dekrypteringsteknikker: Brute-Force Attack, Brute-Force med Mask Attack og Dictionary Dictionary Attack.
- GPU-acceleration starter gendannelse af adgangskode med 30 gange hurtigere.
- Let at bruge: import backup; Vælg angrebstype; Gendan adgangskode.
- Understøtt iPhone XS // XS Max / XR / X / 8, iPhone 7/7 Plus og iPhone SE / 6s (Plus) / 6 (Plus) / 5s / 5 backup adgangskodegendannelse.
Sådan gendannes mistet iTunes-sikkerhedskopi af adgangskode til iOS-enhed
For at blive erklæret skal du downloade iPhone Backup Password Unlocker gratis på computeren med den krypterede sikkerhedskopifil gemt.
Trin 1. Kør 4uKey - iTunes Backup og vælg "Hent iTunes backup-adgangskode" fra hovedgrænsefladen.

Trin 2. Derefter vises alle iTunes-sikkerhedskopier på denne computer. Vælg den sikkerhedskopi, du ønskede at låse op ved at dobbeltklikke på den.

Trin 3. Vælg en angrebstype fra Brute-force Attack, Brute-Force med Mask Attack og Dictionary Attack for at låse iPhone backup-filer.

Trin 4. Klik på "Start" for at finde din glemte adgangskode til iTunes-sikkerhedskopi. Efter flere minutter vises dit mistede adgangskode i boksen til åbning af adgangskode til fil.

Uanset hvilke grunde du mistede iOS 12/11/10 backup-adgangskoden, kan du nu gendanne din iPhone fra den krypterede iTunes-sikkerhedskopi.